Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2010 16:38 - МОЕТО ПЕРУ
Автор: estrellla Категория: Поезия   
Прочетен: 2104 Коментари: 2 Гласове:
3



Залез, слънце, путпурни облаци, екзотична природа,
цикламени цветя, луксозни плажове,
съблазнителни коктейли с лед,
изпотени тела, чувствени латиноритми и....
нежен син поглед, в който виждам морето....
Перу е там където..... ловя вълните с ръце,
боря се с гъвкавите им буйни тела,
преди да ги пусна да си отидат -
там, където се чувстват най-волни и свободни.
А после се оглеждам в покоя на мястото
откъдето преди малко те бяха дошли,
за да наглася непокорния кичур коса на челото си.
Къпя се в дъжд, обличам се в низ от цветя.
А те са сини, като синевата на светлия лик,
мярнал се за миг и пламнал от нетърпеливата жарава на деня....
и той ме грабва,
за да ме обагри в  - злато и шоколад....
Кани ме на танц деня из безбрежни плажове,
в обятията страстни на отдавнашни желания....
От незнание цялата превръщам се в страх,
пламвам, бушувам, изгарям....
а димът и искрите над мене - рисуват китара...
Двама сме, всеки звук по врата ми полазва без свян,
всяка мисъл за "после" ме прави изгаряща...
Само малко изглеждам на ... леко опиянена...
Танцувай с мен сега, в ритъма на струни полудели,
обичам кожата ти, смугла - като лято...
Желанията стават на постели...
Сега съм твоя, само твоя на света...
Земята се взривява под нозете ми ...
Дали нощта ще ми прости и този грях,
като грабне ме, за д аме възроди отново...
Небе, звезди, простете на душата ми,
направена е от любов...
Простете й....

image

P.S. Не знам кой е автора, но ми харесва много...




Тагове:   перу,   моето,


Гласувай:
3



1. newmind - Поздрави :)
24.05.2010 16:46
http://www.youtube.com/watch?v=Jw6TnHYUkPg&playnext_from=TL&videos=-jjoUqU4-GY
цитирай
2. estrellla - http://www. youtube. com/watc...
24.05.2010 18:42
newmind написа:
http://www.youtube.com/watch?v=Jw6TnHYUkPg&playnext_from=TL&videos=-jjoUqU4-GY

Благодаря, много хубав поздрав :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: estrellla
Категория: Забавление
Прочетен: 370940
Постинги: 122
Коментари: 161
Гласове: 714
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930