Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2010 13:57 - Само за почитатели на латино ритмите!
Автор: estrellla Категория: Музика   
Прочетен: 1065 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 18.06.2010 14:16


Мога само да кажа, че са ИЗКЛЮЧИТЕЛНИ!!!
Изглежда това бе перфектното нещо за теб и мен
 Каква ирония, че ти си точно такъв, какъвто си те представях
Но има някои факти в нашия живот
 Които не бихме никога променили
 Само кажи ми, че усещаш същото
Този перфектен романс, който създадох в главата си
Живях хиляди живота
Във всеки един ти беше до мен
Но сега откриваме себе си в не толкова перфектно положение
И май изглежда никога не ще имаме късмет

Не е забавно как някои чувства не можеш да преодолееш
 И не можеш да ги спреш дори да се опитваш
Не е странно когато чувстваш неща, които не би чувствал
О, иска ми се да е истина
 Не е забавно как един момент може просто да промени живота ти
А ти не искаш разбереш дали това е хубаво или не
 Не е странно как съдбата може да направлява
 Действията да сърцето ти

Понякога си мисля, че истинската любов никога няма да бъде
 Просто вярвах, че някак си не ме засягаше
Животът може да е жесток по начин, който не мога да обясня
 И не мисля, че бих се изправила пред това отново
 Едва те познавам, но някак знам, че това си ти
По-дълбока любов аз намерих във теб
И не се съмнявам повече
Ти докосна сърцето ми и това промени всяка моя мисъл
 И сега усещам, че не трябва да съм уплашена

Не е забавно как някои чувства не можеш да преодолееш
И не можеш да ги спреш дори да се опитваш
Не е странно когато чувстваш неща, които не би чувствал
 О, иска ми се да е истина
 Не е забавно как един момент може просто да промени живота ти
 А ти не искаш разбереш дали това е хубаво или не
 Не е странно как съдбата може да направлява
Действията да сърцето ти

Затворих надалче сърцето си
Но ти просто го освободи
Спаси ме от това, което беше живота ми
Прогоних те далеч Ала ти остана с мен
 Предполагам това означава
Че двамата бяхме създадени един за друг



Тагове:   латино,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: estrellla
Категория: Забавление
Прочетен: 370140
Постинги: 122
Коментари: 161
Гласове: 714
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930